week 7 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Demi Hertogh - WaarBenJij.nu week 7 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Demi Hertogh - WaarBenJij.nu

week 7

Door: Demi Hertogh

Blijf op de hoogte en volg Demi

26 Maart 2014 | Ghana, Accra

Week 7

Maandag 10 maart

Vandaag moest ik weer naar de tandarts. De antibiotica had goed geholpen en ik had geen pijn meer. Eerst vier uur gewacht tot ik aan de beurt was natuurlijk. Toen ik bij de tandarts was keek hij niet eens in mijn mond maar hij keek naar de foto van een week geleden en zei dat ik een wortelkanaalbehandeling nodig had. Alleen daar hadden ze niet de juiste apparatuur dus moest ik naar een ander ziekenhuis. Om meteen naar een ander ziekenhuis te gaan had geen nut want daar was het al te laat voor. Ik was ook al overdonderd door wat hij zei want ik wilde helemaal geen wortelkanaalbehandeling laten doe ik hem mijn moeder gebeld en zij belde naar de tandarts in Nederland die vertelde dat ik het toch moest laten doen. Dus morgen zou ik gaan!

Dinsdag 11 maart
Vandaag ging ik naar de andere tandarts in een ander ziekenhuis bij aankomst heb ik voor de zekerheid gevraagd of de tandarts er wel was en ze vertelde mij dat hij er echt zou zijn. Ik heb eerst even gewacht tot ik aan de beurt was. Toen ik aan de beurt was was er alleen een stagiaire die mij vertelde om vrijdag terug te komen. Want de tandarts was er niet! Die dag ben ik nog naar stage gegaan. Mijn moeder vond het gek dat ik geen pijn had dus had nog een keer de tandarts gebeld en omdat ik geen pijn had radde hij het deze keer wel af! Voor mij natuurlijk een hele opluchting. Ashley was vandaag jarig dus in de avond zijn we gezellig iets gaan drinken.

Woensdag 12 maart
Vandaag zijn we naar stage gegaan en hebben we de tafeltjes weer eens geverfd. We kleuren de tafels in de kleur van hun leesniveau. Het ziet er echt heel kleurrijk uit en de kinderen vinden het heel leuk.

Donderdag 13 maart
Vandaag zijn we weer naar stage gegaan en hebben we een beetje hetzelfde gedaan als de dag ervoor.

Vrijdag 14 maart
Vandaag hebben we spelletjes ochtend gehouden met onze klassen. Daarna zijn we iets eerder naar huis gegaan want we zijn naar cape Coast gegaan. We hadden een trotro gehuurd en na 6 uur reizen kwamen we aan bij ko-sa. Dit is een Beach resort met Nederlandse eigenaren. Het eten was echt heerlijk en daarna zijn we snel naar bed gegaan.

Zaterdag 15 maart
Dit weekend zijn we dus in cape Coast. We zijn vandaag naar Kakum national parc geweest dit zijn 7 touwbruggen die over een van de laatst overgebleven regenwoud in Ghana 50 meter boven de grond hangen. Het was heel leuk om eroverheen te lopen en je had echt een geweldig uitzicht. Daarna zijn we naar monkey forest gegaan waar je verschillende soorten apen kon zien en ik heb zelfs een aapje geaaid. In de middag zijn we naar elmina castle dit is een fort met Nederlandse geschiedenis. Het was zo raar om daar rond te lopen en om bijvoorbeeld de Nederlandse teksten te zien. Deze dag was echt heel leuk. In de avond hebben we nog wat gegeten en een paar spelletjes gespeeld.

Zondag 16 maart
Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan. We zijn vertrokken richting huis en onderweg hebben we nog een paar boodschappen gedaan en we kwamen pas laat thuis aan. Vandaar dat ik mijn verslag nu pas schrijf.

Groetjes Demi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 April 2014

week 12

23 April 2014

week 11

06 April 2014

week 10

01 April 2014

week 9

26 Maart 2014

week 8
Demi

Ik ben Demi Hertogh en ik ben 18 jaar oud. Ik volg de opleiding onderwijsassistent op het vitalis college. Ik ga naar Ghana vanaf 26 januari tot 25 april en ik heb er ongelofelijk veel zin in. Ik kijk hier echt al jaren naar uit.

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 6618

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: