week 12 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Demi Hertogh - WaarBenJij.nu week 12 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Demi Hertogh - WaarBenJij.nu

week 12

Door: Demi Hertogh

Blijf op de hoogte en volg Demi

23 April 2014 | Ghana, Accra

Week 12

Maandag 14 april:

Vandaag zijn we naar stage gegaan en heb ik spelletjes met mijn klas gespeeld. Aangezien de leerlingen geen les kregen omdat de docenten deze week de rapporten moesten schrijven.

Dinsdag 15 april:

Vandaag zijn we weer naar stage gegaan en heb ik in mijn andere klas de spelletjes gespeeld.

Woensdag 16 april:

Vandaag is het onze een na laatste dag op stage en daarom krijgen we eten op stage. Het eten was echt heel lekker en het is echt heel lief dat ze dat voor ons deden.

Donderdag 17 april:

Vandaag is het de laatste dag stage. We hebben alle schoolspullen aan de headmistress gegeven. Zij zorgt ervoor dat de spullen eerlijk verdeeld worden in de klassen. Wij kregen een soort kokosnoot tasje en we mochten onze jurkjes vrijdag op gaan halen bij de klerenmaakster. Omdat de school eerder dicht ging zijn we daarna nog even gaan zwemmen.

Vrijdag 18 april:

Vandaag hebben we onze jurkjes opgehaald en zijn we naar het zwembad gegaan. Het begon alleen heel hard te regenen en we hebben even door de regen gezwommen maar daarna zijn we toch maar naar huis gegaan. In de avond zijn we uit gaan eten.

Zaterdag 19 april:

We zijn vandaag met zijn alle naar maranatha gegaan. We hebben eerst lekker gezwommen en in de zon gelegen en in de avond hebben we lekker gefeest! Het was echt een hele leuke avond.

Zondag 20 april:

We zijn op maranatha blijven slapen en de volgende ochtend hebben we nog even gezwommen in de rivier en daarna zijn we weer naar huis gegaan.

Het is heel raar maar over een paar nachtjes ga ik alweer naar Nederland. Het is heel dubbel ik wil graag even naar huis om lekker te eten, douchen en iedereen weer te zien. Maar aan de andere kan vind ik het hier nog zo leuk! Ik vind het heel leuk om dingen te bezichtigen en lekker op het strand te liggen. Ik ga het hier zoooo missen.

X Demi

  • 23 April 2014 - 12:36

    Amanda:

    Bijna weer thuis, toch wel snel gegaan. Floor en Kane zijn blij dat ze je snel weer kunnen knuffelen!
    Op naar de volgende reis zou ik zeggen!!!

    Groetjes en tot vrijdag!

  • 23 April 2014 - 12:43

    Conny Maas:

    Hoi Demi..jaja..de laatste loodjes....toch fijn om je weer eens even te zien hoor!
    Gelukkig heb je daar een hele mooi tijd gehad!
    en dit zal het " laatste " reisje niet zijn denk ik zo?
    Goede vlucht/reis terug...tot vrijdag eee....

  • 23 April 2014 - 13:09

    Corina:

    Hoi je laatste verslagje we hebben ervan genoten.romy en ik zijn heel erg aan het aftellen we zouden de klok vooruit willen duwen haha.tot vrijdag xxx

  • 23 April 2014 - 15:41

    Mayailjo:

    O meid, je hebt het allemaal super volbracht hoor, ze kunnen trots op jou zijn. Ze zullen ook weer blij zijn als je thuis bent. Maar voor jou was het een hele ervaring rijker. Je zult er vast nog eens terug naar toe gaan, want missen zal het zeker weer. Je hebt daar ook weer een band opgebouwd met de kindjes en de juf. Hopelijk. Missen ze jou ook , want dat is een goed teken hoor, heb je invloed op ze gemaakt toch. Ik hoop je snel weer hier tegen tekomen. Heel veel lieve groetjes.

  • 23 April 2014 - 16:28

    Marie-Paule:

    Knap hoor Demi hoe je dit volbracht hebt. Je hebt herinneringen om nooit meer te vergeten. Koester die en geniet van je laatste daagjes. Ik wens je een goede vlucht en een warm afscheid!

  • 23 April 2014 - 20:46

    Ina:

    Ja Demi, er is een tijd van komen en gaan, maar de herinnering aan de de mooie tijd zal je nooit vergeten dat pakken ze je nooit meer af, bedankt voor de leuke verhalen,
    En ik wens jou en de rest van de dames een velige thuiskomst.


    Groetjes Ina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 April 2014

week 12

23 April 2014

week 11

06 April 2014

week 10

01 April 2014

week 9

26 Maart 2014

week 8
Demi

Ik ben Demi Hertogh en ik ben 18 jaar oud. Ik volg de opleiding onderwijsassistent op het vitalis college. Ik ga naar Ghana vanaf 26 januari tot 25 april en ik heb er ongelofelijk veel zin in. Ik kijk hier echt al jaren naar uit.

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1301
Totaal aantal bezoekers 6604

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: