week 10 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Demi Hertogh - WaarBenJij.nu week 10 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Demi Hertogh - WaarBenJij.nu

week 10

Door: Demi Hertogh

Blijf op de hoogte en volg Demi

06 April 2014 | Ghana, Accra

Week 10

Maandag 31 maart

Vandaag is er niet heel veel bijzonders gebeurd. Het heeft heel veel geregend. Ook had ik veel last van mijn teentjes. Er zijn er maar liefst 4 van de 10 ontstoken…

Dinsdag 1 april

Iefke is jarig. Iefke is een van de zusters in ons huis. Ik moest mee naar het ziekenhuis omdat mijn tenen echt heel erg ontstoken waren en ik kon bijna niet meer lopen. In het ziekenhuis moest ik eerst 2 uur wachten omdat ze mijn dossier kwijt waren. Daarna ben ik gewogen en is mijn bloeddruk opgemeten. Daarna gingen ze mijn wondjes verzorgen. Ik zat in een stoel en moest mijn voet omhoog houden. Ik zat daar al best zenuwachtig. Het deed echt heel erg veel pijn. Ze gingen de wondjes helemaal schuren dat de kostjes eraf waren en deden er allemaal spiritus en zoutoplossing erop enz. Het was heel erg pijnlijk en het ergste was dat ik de volgende dag weer terug moest. In de avond hebben we Iefke haar verjaardag gevierd. Eerst heeft Grace pannenkoeken voor ons gebakken en daarna zijn we nog iets gaan drinken met zijn allen.

Woensdag 2 april

Vandaag moest ik terug naar het ziekenhuis. Ik was deze keer nog banger omdat ik wist hoeveel pijn het gedaan had. Gelukkig was ik deze keer snel aan de beurt en was het iemand anders die de wondjes schoon deed maken. Het deed nog steeds echt heel veel pijn maar al een stuk minder dan de dag ervoor.

Donderdag 3 april

Vandaag ging ik weer naar stage.

Vrijdag 4 april

Vandaag is het alweer laatste stage dagje van de week. In de avond zijn we nog lekker uit gaan eten bij maks guesthouse. Ik ben daarna naar huis gegaan en ben lekker op tijd gaan slapen.

Zaterdag 5 april

Vandaag zijn we de hele dag op maranatha geweest. Het was echt heel leuk. Overdag lekker gezwommen en in de avond gefeest.

Zondag 6 april

We zijn een beetje op tijd terug naar huis gegaan van Maranatha. Het weekend lekker rustig afsluiten.

Dit was het weer voor deze week.

Groetjes Demi

  • 06 April 2014 - 17:55

    Marie-Paule:

    Hoi demi
    Ik hoop dat het met je teentjes nu weer wat beter gaat. Maar dat zal wel als je al weer kunt zwemmen!
    geniet er verder maar van!
    groetjes.

  • 06 April 2014 - 20:07

    Conny Maas:

    Nou buiten je teentjes een relaxt weekje...
    Hopelijk zijn ze aan de betere hand nou....
    Geniet ze nog eee....Groetjes van ons allemaal!!!

  • 06 April 2014 - 21:00

    Nelleke:

    Hoi Demi,

    Nee, eerst de tandjes, nu de teentjes. Je leert de gezondheidszorg wel kennen in Ghana.
    Ik ben benieuwd of je je "dovenervaring"kunt gebruiken bij het meisje in je klas, Wel ontzettend goed dat jullie dat gedaan hebben.
    Ze zullen jullie wel heel erg missen daar op school, jullie doen zulke leuke en goede dingen.
    Zoals iedereen zeg ik: geniet nog maar heel erg hard!

  • 07 April 2014 - 09:50

    Ina:

    Heel veel beterschap met je teentjes Demi,

    Groetjes Ina

  • 10 April 2014 - 20:21

    Wendy:

    Hoi lieve demi, eindelijk een berichtje van mij tussen alle dingen die hier gebeuren. Maar had alle foto's en nieuws wel bijna dagelijks via apps gevolgd. Wat een mooie natuur foto's , geniet ermaar van......tja en die teen foto's daar schrikken we hier niet meer van gezien onze omstandigheden, gelukkig gaat het daar bij jouw beter mee succes verder met je kids hartstikke knap van je . Liefs en een knuffel van mij doei wen


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 April 2014

week 12

23 April 2014

week 11

06 April 2014

week 10

01 April 2014

week 9

26 Maart 2014

week 8
Demi

Ik ben Demi Hertogh en ik ben 18 jaar oud. Ik volg de opleiding onderwijsassistent op het vitalis college. Ik ga naar Ghana vanaf 26 januari tot 25 april en ik heb er ongelofelijk veel zin in. Ik kijk hier echt al jaren naar uit.

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 6613

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: